Betaalmethoden

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Werkt één van de betaalwijzen niet of is er een storing bij de bank? Laat het ons weten meestal kunnen we toch wel iets voor je doen. 

 

iDeal

De meest gebruikte en bekendste betaalwijze. Betaal je met iDEAL en is jouw bestelling (op een werkdag) voor 18:00 uur afgerond, dan kunnen we jouw cookies de volgende dag nog verzenden.

 

Paypal

Heb je geen bankpas of bankpasreader bij de hand, dan is PayPal een handige betaalwijze. Je moet wel een PayPal-rekening hebben. Op de website van PayPal lees je hoe dat werkt. Betaal je met PayPal en is jouw bestelling (op een werkdag) voor 18:00 uur afgerond, dan kunnen we jouw cookies de volgende dag nog verzenden.  

 

Creditcard

Creditcard betalingen brengen kosten voor ons mee. Daarom brengen we betaalkosten in rekening. Betaal je met een creditcard en is jouw bestelling (op een werkdag) voor 18.00 uur afgerond, dan kunnen we jouw cookies de volgende dag nog verzenden.  

 

Automatische ontvangstbevestiging

We hebben jouw bestelling en betaling goed ontvangen als jij van ons een automatische e-mail hebt gehad met de bevestiging van de bestelling. Dus niet alleen maar een betaalbevestiging van jouw bank. Onze mail heeft als onderwerp Jouw bestelling is ontvangen.

 

Overboeken

Wanneer je geen van bovenstaande betaalmogelijkheden hebt, kan je ervoor kiezen om het bedrag over te boeken op onze rekening. Jouw bestelling wordt dan verwerkt na ontvangst van het openstaande bedrag. Dit kan enkele dagen in beslag nemen, houdt hiermee rekening bij ingeven van jouw gewenste verzenddatum. Na ontvangst van het bedrag krijg je van ons een bestelbevestiging en wordt je bestelling dus verwerkt.

 

Op factuur

Deze betaalmogelijkheid is alleen beschikbaar voor bedrijven met een zakelijk account. Op factuur betekent dat je achteraf binnen 14 dagen jouw bestelling mag betalen. We mailen de factuur aan het e-mailadres dat jij opgaf bij Factuurgegevens. Wij nemen de vrijheid om jouw bedrijfsgegevens te controleren en daarvoor eventueel contact met jou op te nemen alvorens jouw bestelling te verwerken. Hierbij geldt: geen bericht is goed bericht. Als jij niet degene bent die betaalt, ben je er zelf verantwoordelijk voor dat de factuur in jouw organisatie op tijd bij de betaler terecht komt. 

 

Betaling mislukt of niet mogelijk?

Controleer voor de zekerheid eerst of het geld toch is afgeschreven. Heb je geen mails gehad van ons en is er niets afgeschreven? Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel afgeschreven is en je hebt na een half uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen, dan ging er waarschijnlijk iets mis. Neem contact met ons op en we lossen het op. Houd jouw factuur- of bestelnummer bij de hand. Die zie je staan bij de afschrijving.